22 października 2012

Autumn

No i zanim się obejrzałam, jest już jesień. Co prawda lubię tę porę roku, głównie ze względu na moje urodziny, ale też dlatego, że w parkach i lasach jest po prostu przepięknie. Postanowiłam więc wykorzystać ten fakt, by dodać nowy post. Co prawda długo tu nie zaglądałam, za co przepraszam, ale mam masę roboty w szkole i ciężko znaleźć mi czas na prowadzenie bloga. Jestem perfekcjonistką, więc muszę być w pełni zadowolona ze swoich wpisów. A uwierzcie mi, jest to bardzo czasochłonne. 
Jesień to dla mnie pora na stonowane kolory. Najwięcej w mojej szafie jest więc beżu, brązu oraz czerni. Próbuję się przekonać do modnego burgundu, ale jakoś nie mogę niczego w tym kolorze dopasować do swoich ubrań. Na razie przemyciłam go w postaci lakieru, ale mam na oku uroczy sweterek. Moim małym marzeniem na ten sezon jest karmelowy dwurzędowy płaszcz w stylu Burberry. Spodobała mi się też barokowa kolekcja Dolce&Gabbana. Niczego tak nie cierpię jak minimalizmu. A ubrania jesień/zima 2012 tmoich ulubionych projektantów są jego zupełnym przeciwieństwem - jest barokowo, mnóstwo dodatków, ciekawych wzorów. Na razie posiadam bluzkę w tym stylu, ale nie ukrywam, że poszukuję też dopasowanej sukienki. A tymczasem czekam na białą torbę w stylu Chanel, mam nadzieję, że już niedługo znajdzie się w moim posiadaniu.
Muszę przyznać, że uwielbiam jesienne wieczory. Pod cieplutkim kocem, z filiżanką kawy, dobrą książką (najlepiej kryminałem Agathy Christie) lub ulubioną komedią romantyczną. No i oczywiście z kochanym czworonożnym przyjacielem. Idealną atmosferę dopełnia Lana del Rey, z nowym utworem Ride. Czy może być w życiu coś piękniejszego, niż małe przyjemności?



Zdjęcia: Ola Kołodziejczyk

Futrzana kamizelka Bershka / Top H&M / Spodnie Zara / Torebka Reserved / Bransoletka Stradivarius / Botki CCC

1 komentarz:

  1. Fajny post. Ja chyba lubię rzucać się w oczy, a ty chyba nie, ale stylizacja niczego sobie.

    http://mysweatlittledream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń