24 marca 2013

Dreams come true


Dzisiejszy post jest trochę niedzisiejszy, ponieważ całe wydarzenie miało miejsce parę tygodni temu. Nie mogłam się jednak jakoś zabrać do pisania, z resztą jak zawsze ;) Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez Veroni Mineral. Należało wykonać stylizację, która spodoba się blogerkom. Uważałam, że nie mam zbyt dużej szansy, ponieważ uczestniczek było naprawdę wiele. Ale udało się, moja stylizacja przypadła do gustu Julii, znanej jako MAFFASHION. Co było nagrodą? Zakupy na kwotę 1000 zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa. Ale dla mnie najfajniejszą sprawą było to, że przez ten jeden dzień mogłam tyle się dowiedzieć o modzie, przede wszystkim o dziewczynach, które je kreują. Oprócz Julietty, poznałam także Cajmel, Kasię i Paulinę. Blogerki były naprawdę sympatyczne. Cieszę się, że bliżej poznałam ich świat. Do końca nie zdawałam sobie sprawy z tego, że prowadzenie bloga to zajęcie właściwie na całą dobę i bynajmniej nie ogranicza się do pisania postów. To z pewnością satysfakcjonująca i ciekawa praca, ale również ciężka. Maff była ciągle na nogach, właściwie dopiero co była w Londynie, a już za parę dni miała kolejne zlecenie w Warszawie. Choć zwykle nie bywam zazdrosna, takiego życia naprawdę jej zazdroszczę. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości czekają na mnie równie fascynujące przygody :) W końcu marzenia się spełniają!

                                   
         Wygrana stylizacja



Efekty sesji zdjęciowej





Backstage



Film


Linki
http://madamejulietta.blogspot.com/
http://www.studiodeszcz.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz